روزنوشت دوشنبه
































دلنوشته های دخترمردادی

  
سلام خوشجلای من خوبید؟

دیشب تاساعت3بیداربودم و تو ف ی س بعدش یکم اهنگ گوش دادم وریاضی خوندم دیگه ساعت 3خوابیدم صبح هم باصدای بابا و الارم گوشی  بیدارشدم ودست و صورتموشستم واتاقمومرتب کردم واماده شدم سرویس گرفتم رفتم مدرسه پروین هیچ کس نبودیعنی اولین نفری بودم که واردمیشدم خیلی روزمان حساسم بعدش رسیدم وجزوه هارودرآوردم وشروع کردم به ریاضی خوندن دیگه بعدش دختر توپوله که خیلی بامزه است اومد و بعدش بقیه بچه ها رفتیم سرجلسهشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه
یک مراقب ادم ندیده گذاشته بودند که حد نداشت هی به محدثه گیرمیداد امتحان رو دادیم واومدم بیرون باشیماومهدیه
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
اونا رفتند کافی نت ومن هم اومدم شارژگرفتم و سوار اتوبوس شدم البته اتوبوس پره پر بود یکم منتظرموندم تا اتوبوس دیگه بیاد عاشق اتوبوسم ادم اصلاتنهایی روحس نمیکنه دیگه رسیدم خونه سریع رفتم حموم بعدش یک غذای منحصربه فردخودمو درست کردم وبعدش اومدم پای نت مامانم از بازار اومد ونمازم روخوندم نهارخوردم  
وگرفتم خوابیدم قراربود برم بازار اما اینقدرخواب داشتم که حد نداشت وبیخیال بازارشدم وتا 8خوابیدم 8بیدارشدم نمازخوندم و آهنگ گوش دادم یکم فیلم دیدم وسریک مسئله گریه کردم بعدش اومدم بالا مامانم اومد واومدم پای نت که اماده شدیم رفتیم مامانم امپول دندونش رو بزنه بعدش اومدیم خونه الان هم دارم روزنوشت رومینویسم وبعدش هم شام و بعدش لالا

همتون دوست دارم شبتون پرستاره

 

  شکلکـــْـ هایِ هلــن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 28 مرداد 1392سـاعت 21:29 نويسنده فهیمه| |

Design by: pinktools.ir